PWMFeestlift

Help! De doelgroep twittert



PWMFeestlift heeft meegewerkt aan het symposium:‘HELP! De doelgroep twittert!'
Tijdens de inloop lieten wij een powerpoint presentatie over allerhande communicatievormen en digitale media zien.
Deze presentatie was de opmaat voor een digitaal gastenboek. Foto's van deelnemers met antwoorden op de vraag of ze Twitterden werden aan de powerpoint presentatie toegevoegd.
In de pauze hadden we een intermezzo met verschillende communicatievormen en tijdens de afsluiting verzorgde onze Tom Bits een conference en werd in stijl afgesloten met het zingen van een canon.



‘HELP! De doelgroep twittert!'
De invloed van digitale media op publieks- en risicocommunicatie

Donderdag 15 april 2010 10.30 - 15.30 uur NHL Hogeschool, Leeuwarden
Twitter, hyves, msn...de mogelijkheden van digitale media zijn de laatste jaren in een razend tempo toegenomen. Wat betekent dit voor de communicatie met onze doelgroepen? Moeten wij gebruik maken van de nieuwe mogelijkheden of dit juist vermijden? En geldt dit ook voor de overheid? GGD Fryslân is net als u op zoek naar antwoorden op deze vragen. In samenwerking met de
NHL Hogeschool opleiding Communicatie organiseren wij op donderdag 15 april 2010 het symposium ‘HELP! De doelgroep twittert!'. Onder leiding van Ritsko van Vliet, dagvoorzitter, willen wij samen met u nadenken over de invloed van digitale media op publieks- en risicocommunicatie. Naast de sprekers Wim Veen, Leonie Bosveld en Marian Byvanck zijn er diverse workshops. Voor wie? Het symposium is voor communicatieadviseurs, beleidsmedewerkers en directies van onze landelijke collega-instellingen en ketenpartners in Noord-Nederland, die actief zijn op het gebied van publieks- en risicocommunicatie.

www.ggdfryslan.nl/symposium
home